Pagina's

dinsdag 12 mei 2015

ATC Swap

Hallo dames,

Ik heb gisteren weer een serie ATC kaartjes zitten maken. Dit keer met het thema Sea Life voor de Noor! Design ATC swap van mei. Dit keer heb ik gewerkt met alleen teksten uit de Seashore stempelset.


Ik heb witte kaartjes als basis genomen en hierop designpapier uit het Noor! Design blok Seashore verwerkt. Combineer dit met ribbelkarton dat je flink insmeert met gesso. Onder het ribbelkarton heb ik wondgaas gebruikt. 


Knoop om je kaartje nog een stukje jute koord. Ik heb de kaartjes afgewerkt met Dutch Paper Art van Dutch Doobadoo en wat schelpjes. Deze worden weer apart gelegd voor de Noor! Design ATC swap van mei. Zijn jouw kaartjes al gepost?

Lees hier hoe je mee kunt doen:


Ik hoop weer op net zoveel deelneemsters als de laatste maand!




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten