Pagina's

maandag 25 mei 2015

Dikke knuffel

Dag allemaal,

Net zoals Raff ben ook ik aan de slag gegaan met de nieuwe Noortjes en wel de Berry Sweet collectie. Het papier uit het blok zit boordevol kersjes en aardbeitjes.


Als basis heb ik het MDF LOVE bord van Dutch Doobadoo genomen en dit beplakt met papier uit het Berry Sweet papierblok.

460.440.120 MDF Art  Word Love

Op het hart heb ik weer een ander papiertje gebruikt dan op de andere letters. De randjes heb ik aangezet met distress inkt.


Verder afgewerkt met lintjes en natuurlijke materialen. Hier nog een close up van de aardbeitjes. Ik heb de kroontjes in een andere kleur cardstock gestanst dan de aardbei zelf.

6002/0453 Berry Sweet Strawberry

Zie je ook hoe schattig de mini hartjes zijn die uit de aardbei gestanst worden?


Deze nieuwe artikelen zijn vanaf morgen uit voorraad leverbaar bij Noor & Zo. 
Wil je het snel in huis hebben dan dus snel bestellen!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten