Pagina's

dinsdag 5 mei 2015

Sogni

Hallo allemaal,

  Baby foto's hebben we allemaal, en er is niks schattiger om te werken met foto,s van je kleine hummel.

 Ik heb voor dit albumpje gemaakt van het setje mdf tags van lets get bizzee. Door het te stapelen krijg je het effect van ongelijke lagen en word het wat speels.



 Ik heb vooral foto,s van een slapende baby Dante gebruikt.  Vandaar de titel van het boekje SOGNI. Dit betekend dromen in het Italiaans. 


  
 Het album heb ik eerst beplakt met design papier en  dutch doobadoo lijm. daarna geschuurd langs de randjes. Toen de randen mooi glad waren heb ik ze bewerkt met distress inkt walnut stain. 


 Deze maand is de prachtige vieuwmaster mal van Noor uitgekomen en met de geemboste siersels erin word hij zo mooi ... 


Bij het papier paste de wolkjes en het maantje  van Noor! perfect . 


De vieuw master mal heb ik uigestanst in creme cardstock en deze gemat op kraft. In de vakjes van de vieuw master passen de letters van het Noor alfabet precies.


 Ninna nanna is een klassiek Italiaans kinderliedje. De tekst van dit liedje heb ik uitgeprint op kraft en loopt door mijn hele boekje heen. 


Dit liedje zong ik altijd voor Dante en is echt een herinnering aan zijn baby tijd . En daar draaid het tenslotte om bij het scrappen, het vast leggen van persoonlijke herinneringen. 


Om de eenheid in het  boekje te behouden  zie je dat steeds dezelfde stansjes terug komen met het chipboard wat bij het papier hoort.


Om het boekje een lief uiterlijk te geven heb ik overal lint en kant gebruikt. Het boekje is gebonden met een koperkleurige bindring van joy crafts. En ook daar heb ik dezelfde lintjes weer aan geknoopt. 

Hier ligt het album in een waaier voor een totaal plaatje. 

812302/2380 LGB MDF Labels 4 stuks

Het boekje gaat mee naar de winkel waar je het lekker mag doorbladeren. En wie weet kan ik je besmetten met mijn passie voor het maken van deze boekjes tijdens een workshop. 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking: