Pagina's

zondag 5 juli 2015

Elegant

Hallo allemaal, 
Vandaag wat heel anders dan wat jullie van me gewend zijn.  Ik ben normaal erg van het stempels kleuren maar omdat we deze prachtige blokken van Studiolight verkopen wilde ik het eens proberen. En wat zijn ze leuk !


Deze kaart is 15 bij 15 cm en  de basis is creme cardstock. Wist u dat we in de winkel ruim 80 kleuren van dit prachtige papier hebben? Zowel in 30 bij 30 cm als op a4 formaat.

6002/0147 Blauw Frame vierkant

 Ik kon het natuurlijk niet laten ook mijn Noortjes  te gebruiken  en de prachtige randen aan de zijkanten heb ik uit zwart carstock gestanst.


De 2e kaart is ook 15  cm hoog maar de voorkant maar 7,5 . Daarop heb  ik mijn eerste Noor mal  die ik kocht weer eens gebruikt. En uitstekend op de voorkant geplakt. Wat blijft de mal toch mooi! 



In de winkel lliggen vol op mooie bloemen  om je kaarten  te decoreren. Onder de bloemen heb ik takjes gestanst met een prachtig blaadje uit de vintage flourishes collectie. 


 Ik vind de kaarten ondanks dat ik echt buoten mijn confort zone ben gegaan toch erg geslaagt! En zaterdag neem ik ze mee om in de winkel te zetten.

6002/0415 Blauw Rand

Tot snel!
Groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten