Pagina's

vrijdag 4 september 2015

Lennie Flennerie

Hoi Allemaal,

Petra maakte bij de Make & Take van zaterdag 15 augutus in de winkel dit leuke armbandje, met de rode en oranje roosjes. Meestal maak ik armbanden van Colour pad en hebben ze een wat stoere uitstraling, maar deze is door de zilveren ringetjes wat vrouwelijker en subtieler, vinden jullie ook niet?


Ik kon het niet nalaten om het zelf ook uit te proberen. Ik moest daarbij wel mijn kralendoos op z'n kop keren want de ringetjes om de bloemetjes te verbinden lagen overal verspreid.


Deze armbandjes zijn gemaakt met Stick on foil, de tweezijdig klevende folie die stoffen net even wat steviger maken en toch makkelijk knipbaar. Ik gebruikte de Lennie Flennerie Fabric Graphic Fantasy en Butterflies, een dikke scherpe naald, tangetje en een schaar. 


Ik knipte stukjes stick on foil om 1,5 x 1,5 cm, plakte het op de achterzijde van een bloemetje, knipte het bloemetje uit en plakte deze weer op de achterzijde van een bloemetje, precies in het midden. 



Weer uitknippen en met een dikke scherpe naald gaatjes aan de rand prikken en een ringetje bevestigen. Deze ringetjes d.m.v. een ringetje weer verbinden. Makkelijk toch?



En zo zijn ze dan geworden. 2 leuke modellen vinden jullie niet?

203.301.005 Adds Fabric Fantasie 50x70 cm   203.301.007 Adds Fabric Butterflies  50x70 cm

De arikelen van Lennie Flennerie vind je allemaal in de webshop van Noor! & Zo dus neem gerust een kijkje.

Groetjes,
Lennie

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten