Pagina's

donderdag 3 september 2015

Together Forever

Zo dan is het weer tijd voor een blog van mij! Na een paar fantastische dagen op de Knotsgekke Kaart en Scrapdagen, weer heerlijk aan de freubel! 


Ik heb voor jullie een kaart gemaakt met de shape art Bulge van Dutch Doobadoo. Ik heb hem uitgetekend op kraft papier en daarna een design papier erop. De randen heb ik ruw gemaakt met de distresser van Tim Holtz. Deze is vrij klein en ligt daardoor makkelijk in de hand.



In het midden heb ik de prachtige blauwe mal van Noor Design 6002/0379 gebruikt. Door het plaatje er zo half op te plakken, krijg je een speels effect.


Hieronder zie je de strik uit de serie Ribbons & Bows. Het leuke van de strik is, dat na het embossen je hem kan beïnkten, dit doe je door het papier in de stans te laten zitten en dan met een dauber en inkt erop te deppen. Vergeet niet erna je mal schoon te maken.

6002/0183 Ribbons & Bows Strik

Ook heb ik de rol roosjes weer eens gebruikt, ze blijven leuk met een parel/kraaltje in het midden. Tip! laat na het oprollen je roosje gewoon los, je ziet dat hij dan losser komt te staan zoals je hieronder op de foto ziet. Hierdoor kan de parel er iets makkelijker in!


Op de foto hieronder, heb ik een mask op het papier gelegd en ben met een dauber en inkt eroverheen gegaan. Is het niet een leuk effect?

470.715.040 Mask Art Bloemen White Flower

Het plaatje heb ik gekleurd met PanPastel, wat kan je daar toch mooi mee kleuren. Wil je dat eens proberen, houd dan onze workshopagenda in de gaten. Regelmatig worden hier workshops mee gegeven!


Hopelijk hebben jullie weer wat inspiratie en of ideeën gekregen om zelf weer aan de slag te kunnen.

Liefs



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten