Pagina's

zaterdag 3 oktober 2015

Be Merry

Hallo en welkom weer op ons blog,

Dit keer heb ik een kerstkaartje wat ik graag met jullie wil delen. Ik heb hierbij de nieuwe bomenstempel van Noor! Design gebruikt. Als basis heb ik een dubbele kaart van 15 x 15 cm gebruikt met daarop wit cardstock van 14,5 x 14,5 cm. Het designpapier wat ik gebruikt heb komt uit het blok Be Merry.


In dit blok zitten ook al leuke prints met daarop bomen. Ik heb op dit designpapier gewoon met zwarte VersaMark inkt de bomen overheen gestempeld.


Ik heb de kaart verder afgewerkt met strookjes gescheurd wit cardstock, zodat dit net sneeuw lijkt. In de sneeuw staan de Noor! Design rendiertjes. Om de kaart heb ik nog een stuk touw geknoopt. 


En nog even een close up van de boom. Ik weet zeker dat jullie nog veel meer leuks kunnen verzinnen met deze stempels. Je mag het altijd met ons delen in de Noor! & Zo Facebook groep:


Fijne dag nog gewenst allemaal en tot een volgende keer!

 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop:(door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct doorgelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


1 opmerking:

  1. Een prachtige kaart, mooie stempel en leuk de hertjes erbij. Het word zo een echt landschapje voor kerst!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen