Pagina's

zondag 4 oktober 2015

Winter Tie

Vind je het ook zo leuk om met Kerst de tafel te versieren? Ik wel en dan vind ik het vooral leuk om zelf dingetjes te maken zoals servetring, menukaart en een flessenhanger. Vandaag laat ik de flessenhanger in de vorm van een stropdas aan jullie zien.

Ik heb de basis uit kraftpapier gehaald en de randen bewerkt met een dauber en distress inkt, kleur vintage photo.


Op het kraft heb ik design papier geplakt uit het papierblok Noor's favourites. Een ontzettend mooi blok van 30,5 x 30,5cm. Zoals je hieronder bij de stropdas ziet hoef je het matten van je designpapier niet zelf uit te meten. Je kunt dit gewoon aftekenen, lekker handig!


Ook de randjes van het designpapier bewerk ik met inkt. Dan komt de super mooie mask met ijs sterren aan de beurt samen met de structuurpasta. Je brengt de pasta aan met een spatel. Doe niet teveel erop en strijk voorzichtig de pasta erop. Duw vooral niet te hard, want dan loopt het onder je mask en ben je de mooie figuren kwijt.


De stropdas heb ik afgewerkt met een stempel van Noor! en een kerstboom uit de paper art van Dutch Doobadoo. Dit werkt hetzelfde als de poĆ«zieplaatjes, je knipt de plaatjes er tussen uit. Daarna kan je ze eventueel nog bewerken met bijvoorbeeld inkt of PanPastel. Ik heb bij mijn boom alleen de randjes gedaan met inkt en een klein beetje structuurpasta, wat nu op sneeuw lijkt/

479.002.012 Laser Paper Art A5 Kraft Christmas

Hopelijk hebben jullie alvast een beetje inspiratie gekregen voor de tafel aankleding met Kerst.

Liefs


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten