Pagina's

dinsdag 22 december 2015

ATC - Pocket Letter Workshop

Als je even wat anders als een kaart wilt maken dan zijn Pocket Letters of ATC kaartjes een leuke afwiselling. En het idee achter deze projecten is dan helemaal leuk om ze te maken. Hier de uitleg.

Doe achter in elk vakje een kleinigheidje: een gedichtje, je favoriete thee, washitape, bedeltjes, kraaltjes, een lekker recept enz. Een Pocket Letter is dus een uitwisseling van een creatief project met een vriendin. 


Ik heb eerst 9 witte kaartjes op maat gesneden. Daarna ben ik ze gaan bestempelen met diverse stempels van Noor! Design, IndigBlu en Deep red. Deze merken zijn ontzettend leuk bij elkaar.

BB II IndigoBlu Big Butterfly  A6 Rubber Stamp

Ik ben gestart met de Indigo Big Butterfly deze heb ik bestempeld met Memento Teal Zeal en Bamboo Leaves. Daarna ben ik met de IndigoBlu Script stempel hier en daar wat gaan stempelen.


De leuke bloemetjes heb ik gestempeld op de kaartjes maar ook op los wit papier en heb ik op de plastic mapjes geplakt. Zo krijg je wat diepte verschil.

6410/0311 Cherry Blossom Tree         6410/0040 Sending Love Stempelset Engels

Ook de tekst heb ik op een cirkel stans gestempeld en op het plastic mapje geplakt. De tekst komt van een stemplset van Noor! Design die je hier boven kunt zien.


In januari komen deze leuke tags van Noor! Design uit. Het zijn kleine, schattige labeltjes en ideaal voor ATC en Pocket Letters. 

6003/0062 Vintage Flourishes Tags

Ik heb hier op de boom van de Blossom Stempelset gestempeld in de 2 kleuren inkt. Deze 2 kleuren passen zo gaaf bij elkaar. Zo kun je met alle kleuren Memento inkt bekijken wat leuk samen gaat.


Ook nieuw in januari en als Pre order te betsellen zijn de tags. Deze zie je rechts boven aan.

 6003/0063 Vintage Flourishes Labels

Hier op heb ik weer de Sending Love stempelset gebruikt. Deze heeft veel leuke teksten voor bij je projecten.


De veren en bubbeltjes zijn van het stempelmerk Deep Red. Dit merk hebben we sinds kort in de winkel. Het zijn kleinere stempels met een kleine prijs. Dus kun je wat leuke patronen stempels kopen die leuk op je projecten te verwerken zijn.

064353 Deep Red Peacock Feather   505569 Deep Red Rain Drops

De ronde stempel verwachten begin januari weer binnen en de regendruppels en veren zijn op het moment op voorraad.

Nu leek het ons wel leuk om weer eens een ATC - Pocket Letter workshop te plannen. Deze hebben we gepland op 30 januri. Mocht je het leuk lijken dan kun je jezelf opgeven via de webshop.

Wie weet zie ik je dan! Ik wens je een hele leuke dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Prachtig Jolara, hele mooie stempels, prachtige kleuren, en het sluit allemaal perfect op elkaar aan, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen