Pagina's

vrijdag 18 december 2015

Cosy Winter

Bijgaand de ATC kaartjes die ik gemaakt heb met het ontzettend leuke ATC papierblokje Winter Wishes. Zo handig en erg leuk om te gebruiken.


De randjes heb ik bewerkt met witte gesso. Op 2 kaartjes met de kraft achtergrond heb ik de mooie ATC achtergrond stempels gebruikt van Noor Design. Deze heb ik gestempeld met versamark en daarna witte embossingpoeder erin geföhnd.



De tekst komt van de stempelset Sending messages Postcard met bijpassende stansjes postage stamps. Erg leuke set samen.

    

Verder de kaartjes aangekleed met verschillende stansjes van Noor Design zoals de ijspegels en de sneeuwvlokken rand en deze bewerkt met de wink of stella brush waardoor je een mooi glitterlaagje krijgt. Deze gebruik ik vaak.


 Dit was mijn project voor deze week. Cosy Winter ATC kaartjes.
Wie wil er ruilen? :-) 

Groetjes
  
De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

4 opmerkingen:

  1. WOW Vera.....prachtig! enne ik wil best ruilen hoor....hihihi

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Leuk!! Gaan we doen Mieke de volgende keer als ik weer in Waspik ben. Dan geef ik een gil. Ik hoop 30 december met mijn dochter aan te schuiven bij Raff. Bedankt voor je compliment!! Lief!

      Verwijderen