Pagina's

woensdag 9 december 2015

Doe jij ook mee ?

Hallo allemaal,

ook deze maand hebben we weer een sketch challenge georganiseerd bij Noor en zo, dit is mijn kaart geworden na aanleiding van de sketch


Ik heb een basiskaart gesneden uit bruin cardstock, daar op heb ik de mooie randstansen van Noor design opgeplakt.Hierop een creme kleurige cardstock, welke ik eerst rondom uitgeprikt heb met een prikpen voor een vintage look.

6002/0360 Blauw Vierkant + kroonluchter

En om hem nog meer vintage te maken heb ik de randjes van het designpapier met een tool van Tim Holz bewerkt en gekleurd met distress inkt vintage photo. op de vierkante Noor mal heb ik een vintage plaatje geplakt. verder heb ik de kaart versierd met wat bloemen en de mooie takjes en swirl van Noor design.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


2 opmerkingen: