Pagina's

woensdag 16 december 2015

Dreaming of a white Christmas


Hallo allemaal,

nog ruim een week en dan is het alweer kerst, zouden we dit jaar een witte kerst krijgen?



Als eerste heb ik de shadowbox geschilderd met blauwe verf,daarna heb ik het onderste gedeelte beplakt met designpapier. Achter een aantal vakjes heb ik een  vintage winters/kerst plaatje geplakt.



Hier heb ik de prachtige klimop stans gebruikt, deze heb ik uitgestanst in het wit en ingekleurd met behulp van daubertjes in de kleuren distress inkt vintage photo, iced space en peeled paint.op de bladeren heb ik aleene's snow gesmeerd en daarop heb ik glossy accents gesmeerd.

6002/0456 Autumn klimop

Daarna met de heattool verhit.Pas daarna heb ik de nerfjes aangezet met glossy accents en dit aan de lucht laten drogen, uiteindelijk krijg je dan dit mooie resultaat.



De muts en de wanten heb ik ingekleurd met distress inkt vintage photo en daarna bewerkt met foam ball clay, voor dit leuke bontkraagjes effect. De ijspegelrand heb ik uitgestanst uit wit glitter papier  voor een nog leuker effect.



Op de hulsttakjes  heb ik ook aleene's snow en glossy accents gebruikt, op de roosjes heb ik eiskristal gestrooid.



Op de kerstboompjes  heb ik een snowmarker gebruikt, liquid applicator en daarna verhit met een heattool voor dit leuke 3D sneeuw effect. De hertjes  heb ik bewerkt met distress inkt vintage photo en de stipjes heb ik erop gemaakt meteen wit schrijvende pen.



Op de slee  heb ik ook wat glossy accents gesmeerd, op de banner heb ik een bijpassende tekst gestempeld.

6002/2036 Winter Wishes Icecles        6002/2035 Winter Wishes Sleigh

Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



2 opmerkingen:

  1. Wauww Miranda, wat een geweldig juweel. Echt schitterend met zo'n mooie vintageplaatjes, mooie malletjes, schattige kantjes, prachtige ornamentjes en een schitterende kleur. Het zier er zo mooi verzorgd gedecoreerd uit. Ik zou hem zo in de winkel kopen, zo prachtig vind ik dit. Sjappoo !!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Volgens mij krijgen we een lenteachtige kerst met deze temperaturen... dus we moeten zelf de winter in huis halen! Jou project is in ieder geval prachtig...een echt plaatje!!

    BeantwoordenVerwijderen