Pagina's

dinsdag 29 december 2015

Flowers en Butterflies

Goedemorgen allemaal,

Ik ben helemaal weg van het Noor! Design paperbloc Needles & Pins 6001/0317. Het is leuk te combineren met kraft en ook met rood zoals je ziet. Het plaatje van het meisje is in dezelfde tinten en past er dus mooi bij. Als basis heb ik een Shape Art mal van Dutch Doobadoo gebruikt.


Naast het paperbloc heb ik de stans set "One of a Kind" 6002/0503 gebruikt. Deze set heeft zoals je hier onder kunt zien meerdere stansen. Allemaal bij elkaar passend zoals de gieter, bloempotten en houtblok. 

6002/0503 One of a Kind Tuinset

Bovenaan heb ik de takjes met bloemetjes gebruikt. De bloemetjes heb ik witte stipjes gegeven met een witte molotow marker. Dit geeft het bloemetje net wat meer. Eventueel een glitterpen zoals de Wink of Stella is er ook leuk bij.


Onderaan zie je de potten en gieter. Deze heb ik in de stans gelaten en ben er toen met rood/bruine inkt overheen gegaan.  Je krijgt dan het leuke effect zoals je op de foto ziet. De stansen spreken nog meer.


De labels die komen ook uit het paperbloc. Ik ben dol op briefkaarten en labels die bij het designpapeir zitten. Altijd een perfecte combinatie.

6011/0317 Paper bloc Needles & pins

Hier nog even het prachtige paperpad. Hoe vinden jullie hem? Als laatste nog wat pareltjes op de vlinder. Deze heb ik gemaakt met de parelpen van Dutch Doobadoo.

Dat was het weer voor vandaag. Ik wens jullie een hele fijne dag en tot de volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


2 opmerkingen:

  1. Een prachtig kartje Joyce, een mooi Wee-tje heb je gebruikt, mooie mallen bloempjes en papier. Top gedaan !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit is prachtig gedaan Joyce, alles kleurt zo leuk bij elkaar. Echt fantastisch. Super deze kleurencombinatie.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen