Pagina's

zondag 20 december 2015

Good Times

Vandaag van mij dit doosje. Ik had het al heel lang in de kast liggen en had nog geen idee waarvoor ik het wilde gebruiken. Maar toen ik tussen mijn hobbyspullen wat foto's zag slingeren, dacht ik "dat is zonde, die moet ik bij elkaar in een doosje doen". En tadaa het idee was geboren!


Het doosje was in een bruine kleur en dus erg saai. Ik heb hem helemaal beplakt met het papier uit het prachtige blok 'vintage wood' van 30x30cm. Ideaal formaat voor projectjes. 

6011/0702 Paper bloc - Vintage Wood 30,5 x 30,5 cm

Daarna ben ik de randen gaan bewerken. Ik heb met een achtergrond stempel gebruikt met Versamark. Als je stempel met Versamark hebt ingezet, kun je met een babybillendoekje langs de randen van je stempel gaan. Als je dan stempelt krijg je niet van die scherpe randen! Na het stempelen heb ik er embossingpoeder over gegooid en verhit.


De zware metalen embellishments heb ik vastgeplakt met Dutch Doobadoo alles lijm.

870.001.000 Dutch Doobadoo Alleslijm

Ik heb de lijm gedroogd met een heattool maar pas op als je dit ook doet. De metalen embellishments worden heet! Ook moet je letten op het borrelen van de lijm, hierdoor kunnen de embellishments verplaatsen en je wilt ze dan weer terug op de plek duwen, maar die zijn heet!


De tekst is chipboard, die ik eerst door de Versamark heb gehaald en toen met embossingpoeder heb bestrooid en verhit. Dit geeft een mooi glimmend effect aan je letters.

EP100 Stampendous Embossing Powder White Opaque


Liefs,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


6 opmerkingen:

  1. Wauww wat een prachtig doosje met mooi papier, mooie tekstmal en schitterende ornamenten erbij, super hoor!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw!!!!! mooi geworden zeker met dat papier!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. DAT ZIJN NU LEUKE DINGEN OM TE DOEN TOCH?! Ik maak graag doosjes en kastjes enz....Mooi gemaakt Brenda! groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Mieke, Bedankt!! Dit zijn idd de leuke dingen!! :) :)

      Verwijderen