Pagina's

zondag 27 december 2015

Little Bird

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de sketch challenge #8 van Noor & Zo. Deze vind je hier op ons blog. Aan de rechterkant staat een plaatje van de challenge, als je hier op klikt, krijg je alle voorbeelden te zien.


Achter het plaatje heb ik een rechthoekig frame gebruikt. Het frame heeft prachtig krullen en laat het plaatje echt omhoog komen op je kaart. Bij deze stans zitten ook hoekjes, deze heb ik ook gebruikt.

 6002/0356 Blauw Frame + 3 hoekjes

Bijpassend bij het frame, is er ook een randstans (border). Deze heb ik aan de bovenkant van mijn kaart gebruikt.

6002/0456 Autumn klimop

De prachtige klimop heb ik bespoten met glimmer mist, dus er zit een mooi glanslaagje op (dit is haast niet vast te leggen op de foto) De blaadjes en de nootjes komen van de autumn stempelset. Deze heb ik gestempeld en uitgeknipt.

Noor! & Zo Challenge
(Klik op afbeelding)

Gaan jullie ook nog meedoen met de Challenge #8?

Liefs,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Prachtig Brenda, mooi plaatje papier en stansjes. Heel mooi gedaan!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen