Pagina's

dinsdag 15 december 2015

Mixed media Workshop

De vraag naar Mixed Media workshops blijft steeds en nu we de sprays van Edding in de winkel krijgen is dit een mooie gelegenheid om meteen een datum ermee te plannen.

Deze hebben we gepland op vrijdag 8 januari. We gaan dan een canvas en mdf puzzelstuk bewerken met foto's, Prima Marketing embellies, Tim Holtz embellies en bloemen.


We starten met witte gesso, hiermee geven we de basis laag. Op enkele plekken gaan we sructuurpasta aanbrengen met de Dutch Doobadoo Masks. Dan gaan we alle embellies en softboard er op plakken. 

 
(Als je op de foto klikt vind je de kleuren Edding Spray die er zijn)

Ik heb er voor gekozen om de bloemen in dezelfde kleuren als de kleding te houden en dan deze niet te sprayen. Ik heb dat alleen op de hoeken gedaan. We zullen dus ook samen gaan kijken hoe we de posities van de bloemen en embellies bepalen.


Als alles vast zit gaan we dus sprayen, wat is dat toch leuk. Je krijgt meteen een mooi resultaat en het dekt zo geweldig goed. Je kunt dit op de onderstaande foto zien.


Ik vind het heerlijk om zo de foto's van de mijn lieve schatten te verwerken op een canvas of op iets van mdf. Onder de foto heb ik ribbelkarton 8089/0213 verwerkt. Dit geeft een stoere look.


Lijkt het jou nou ook leuk om met de sprays en andere gave artikelen aan de slag te gaan. Dan kun je jezelf opgeven via de webwinkel. De workshop zal zijn op vrijdag 8 januari.


Wie weet zie ik je dan! We gaan er weer een geweldige dag van maken.
Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Een mooie tutorial Jolara, maar ook 2 hele mooie kereltjes. Dank je wel voor de uitleg!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen