Pagina's

donderdag 10 december 2015

Pretty Girl


Hallo allemaal,
Wat is de shadow box van Dutch doobadoo toch prachtig. Na de grote vierkante is er nu ook een ronde, ik kreeg meteen inspiratie om er een meisjes versie van te maken en dan met foto,s van mijn dochter.


 Ik heb de shadow box bewerkt met grijze chalk verf die we in een heleboel kleurtjes verkopen en daaronder wat structuurpasta gebruikt met een Dutch Doobadoo mask.


Het papier wat ik gebruikt heb is natuurlijk van Noor Design en komt uit diverse paperpads. Ik vind het heerlijk om diverse soorten papier blokken door elkaar te mixen. De bloemen zijn gemaakt met Noor stansen en inkt.


De teksten heb ik ook uit een Noor paperpad gehaald en deze wat speels opgeplakt. Voor dat ik er een meisjes shadow box van heb gemaakt heb ik vooral de randen gedecoreerd met een heleboel natuurlijke materialen en heel veel takjes en blaadjes van Noor!


Wil je deze shadow box ook maken? Op Vrijdag 15 Januari zal ik deze workshop in de winkel geven, we gaan deze dag de shadow maken maar ook werken met de chalkverf, dutchdoobadoo structuur pasta en de prachtige bloemen maken! zo maak je een mooie persoonlijke herinnering voor aan de muur!



Wie weet zie ik je dan en gaan we lekker samen aan de slag!

Groetjes en een fijne dag,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten