Pagina's

vrijdag 25 december 2015

Through the Window


Met de leuke Dutch Card Art mal "Window" heb ik bijgaand project gemaakt. Op de leuke kaartenstandaard mal van Dutch Doobadoo.


Achter het raam heb ik een plaatje van het mooie paper and picture boekje Spring geplakt. Het papier wat ik gebruikt heb voor de mal is voor het super mooie papierblok Shabby Christmas.


De vlinders komen van de blauwe mal rond met vlinders af.


Met het ATC multistencil muurtje en modeling paste van Dutch Doobadoo heb ik de structuur aangebracht als een muurtje. Verder de leuke beestjes en boom van het leuke paper art vel "Craft Art Animals". Deze gekleurd met memento inkt.


Nog een bloementoef aangebracht met een rolroosje, bloemetjes en de leuke blaadjes stansen van Noor Design.


Dit was mijn creatie weer voor deze week. Hele fijne kerstdagen en alvast een gezond, gelukkig en creatie 2016!
Lieve groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten