Pagina's

maandag 14 december 2015

winterwantjes

Hallo lezers,

Het is al lekker winter, daarom vandaag de mooie Dutch Doobadoo Card Art Wanten gebruikt. Ik heb ze beide getekend en één als basis voor de ander gebruikt, waardoor het een easel wordt. Dit is zo fijn voor de ontvanger, de kaart blijft dan mooi staan.


De prachtige sneeuwster mal van Noor is zo mooi dat hij niet mag ontbreken, want deze past zoals je ziet perfect bij dit winter thema.


Om de kaart als easel te laten staan heb ik de ijspegelrand gebruikt, deze heb ik wat verhoogd op de want geplakt waardoor de staande want hierachter blijft hangen.


Even een close op van de gestante stans want dat ziet er toch anders uit als een plaatje op de verpakking.


Het leuke mutsje en de wantjes   met roze embossingpoeder geaccentueerd.


Verder een vintage plaatje wat ik nog had liggen en de rolroosjes die het een romantisch tintje geven.



De rolroosjes zijn mooi in elke bloementoef hier gecombineerd met het hulsttakje en het swirltje  wat bij de blauwe ovaal hoort.

6002/2053 Noor! Design Ice Crystals      6002/2036 Winter Wishes Icecles    6002/2034 Winter Wishes Gloves & Hat

ik hoop dat jullie het een mooi kaartje vinden ,
veel knutselplezier deze week



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten