Pagina's

donderdag 17 december 2015

Your sew Sweet


Hallo allemaal,
Vandaag had ik even geen zin in kerstkaartjes. Dat komt omdat ik dit prachtige nieuwe paper pad van Noor Design in mijn handen kreeg en ik kon niet wachten om de schaar erin te zetten.


Het afdrukje van Teddy bo heb ik ingekleurd met Sennelier, ideaal want de kleuren meng je passend bij het papier.Aan de zijkanten heb ik tussen het design papier van Noor de mooie blauwe borders gebruikt.

6011/0317 Paper bloc Needles & pins

In het blok zitten vellen met centimeter papier, deze heb ik los geknipt en als centimetertjes opgerold en tussen de houte garen klosjes en knoopjes verwerkt.



 Mijn kaar heb ik verder aangekleed met de mooie hedratak van Noor en rolroosjes gestanst uit een vel design papier.


 Nu toch maar weer aan de kerstkaart, want ik moet er nog een paar.
Tot snel!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

2 opmerkingen:

  1. Wowww prachtig Raffa, mooie materialen en de digi schitterend ingekleurd, een toppetje !!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hele mooie kaart! Leuke details and prachtig stanswerk!

    BeantwoordenVerwijderen