Pagina's

vrijdag 22 januari 2016

Happy Valentine

 Voor deze week heb ik een keer iets heel anders gemaakt. Ik heb mij een keer gewaagd aan een kaart. Met de leuke hartjes mal van Dutch Doobadoo en het mooie papierblok With Love van Joycraft heb ik bijgaande easelcard gemaakt.


Het strikje komt van het paper art vel van Dutch Doobadoo vol met leuke strikjes. 


De bloemen, vlinders en boomstam komen van de nieuwe tuinset stansen van Joycraft. Er zitten erg veel en mooie stansen op de set.


Met de wink of stella brush heb ik de bloemetjes en vlinders een glitterlaagje gegeven. De letters komen van een alfabet stans van Marianne Design en de letters heb ik bewerkt met glossy accents.


Onderstaande bloemetjes en blaadjes komen van de tuinset van Joycraft. 


Zijn de vlindertjes niet schattig?


Dit was mijn bijdrage weer voor deze week. Bedankt weer voor de aandacht en eventuele reactie. Een hele fijne dag nog!

6011/0037 Paper bloc With love

Lieve groetjes,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

1 opmerking: