Pagina's

maandag 15 februari 2016

Just for Fun

Hallo lezers,

Vandaag een vrolijk kaartje met aapje en vlinders. Vinden jullie het geen schatje, het grappige aapje? Ik ben dol op deze vlinders van Noor! Design. Ze zijn zo sierlijk en staan eigenlijk op elk kaartje.


 Hij maakt een  handstand op de boomstam uit het leuke one of a kind tuinset 6002/0503. De boomstam heb ik twee keer uit gestanst waardoor het een langere stam wordt, leuk toch. Zo zie je dat je meer met stansen kan dan je denkt.

6002/0503 One of a Kind Tuinset

Het aapje heb ik ingekleurd met Sennelier. Ik blijf dit een geweldig medium vinden om mee te kleuren. Echt genieten en ontspannen.

                                        
 De vlinders vliegen rijkelijk rond hem heen en zijn leuk om bij je projecten te gebruiken. Ik heb ze met een wink of stella geaccentueerd. Dit geeft net even wat extra. Ik heb naast de losse vlinders ook de Noor! Design vlinderrand 6002/0389 gebruikt.


  6002/0389 Blauw Rand vlinders

Op deze close up kan je zien hoe subtiel de glinstering is. Ik vind het echt super mooi staan!


Verder een van mijn favoriete stansjes uit de Noor! Sending Messagea serie. Je kan ze voor zoveel projecten gebruiken en dat maakt ze echt functioneel.



           



Rest mij nog jullie weer een fijne knutselweek te wensen.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten