Pagina's

donderdag 3 maart 2016

Baby Girl


 Hallo allemaal, 
De nieuwe Dutch doobadoo collectie is weerin de winkels. En wat is ie weer leuk. Ik kan t niet helpen maar ik hou van baby's.  whahaha nee nee 3 is zat hoor! De leuke rompertjes mal kon ik ook niet laten liggen. 


De basis heb ik van kraft gemaakt en beplakt met  Noor! Design baby papier. Langs de hals en mouwtjes heb ik een kantje geplakt. Lekker girlie ! 


Door de romper dicht te plakken kun je er wat tussen stoppen. Ik heb een zakje sokjes ingepakt en daar het zelfde hart aangehangen (cardboard van dutch doobadoo) wat op het rompertje zit. Zo maak je een lief aardigheidje om kado  te doen.

470.713.595 Card Art rompertje

Tot snel weer ... 

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten