Pagina's

zondag 13 maart 2016

Explosion box Butterfly

Vandaag heb ik voor jullie een explosie box gemaakt. Ontzettend leuk om te maken met een nog leuker resultaat! Hieronder in het filmpje zie je goed het effect!


Zo ziet de box eruit als hij dicht is. De basis heb ik gemaakt van Kraft papier. Op de onderkant heb ik fuchsia roze cardstock gebruikt dit vond ik het beste passen bij de kleuren die ik gebruikt heb.


 Ik heb de onderkant bewust rustig gehouden, omdat de aandacht toch naar de binnenkant van de box moet uitgaan.


Eerst heb ik wit cardstock op kleur gemaakt met PanPastel. Ik heb 5 kleuren gebruikt om dit te maken. 

CF-PP24305 PanPastel Magenta 430.5CF-PP22803 PanPastel Orange Shade 280.3
Ik heb voor het kleuren speciale sponsjes gebruikt om de PanPastel aan te brengen.

CF-S61030 Soft Art Sponge Angle Round

Vergeet vooral niet te fixeren als je klaar bent met kleuren, hierdoor voorkom je afgeven van de PanPastel.


Daarna heb ik een spray gemaakt van Creall metallic verf kleur brons. Ik heb relatief veel verf en weinig water gebruikt, zodat de intensiteit van de kleur blijft. Deze spray heb ik over de PanPastel gespoten.


Een gedeelte van het mooie papier heb ik voor de deksel gebruikt. Op de deksel zit een mooie silhouette stempel met rozen, deze heb ik met Versamark gestempeld en daarna embossingpoeder erop.

6410/0090 Silhouettes Flowers Congrats

Daarna heb ik dit nog een keer op het fuchsia cardstock gedaan en gedeeltes uitgeknipt en met foamblokjes erop geplakt.


Hieronder zie je de binnenkant van de box. Ik heb diverse vlinders gebruikt. Allemaal zijn ze gestempeld op het roze cardstock en met Versamark en embossingpoeder bewerkt. De grote vlinders komen uit deze mooie set.

6410/0308 Stempelset Sayings

De vlinders heb ik met Mica (transparant plastic) omhoog laten komen.


Door het Mica op verschillende hoogtes te maken, creĆ«er je extra diepte. 

Fijne dag.
Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).

2 opmerkingen: