Pagina's

maandag 30 mei 2016

Happely ever After

Hallo Lezers,

Panpastel is zo veelzijdig, ik laat jullie vandaag weer een kaartje met een paar toepassingen zien.  


Ik ben begonnen met een card art mal van Dutch Doobadoo en deze heb ik opgebouwd uit 4 lagen waarvan de bovenste een achtergrond gemaakt met panpastel heeft. 

470.713.111 Shape Art Frames Vierkant ornament

Hiervoor gebruik je wit glad papier en stempelt met versamark een mooie swirl, daarna ga je er met panpastel over. Het lijkt wel magic zo mooi is dat. In dit geval heb ik dezelfde tint als in de bloem gebruikt.
 

Verder vind ik het mooi om 1 kleur cartstock papier te gebruiken. De ondergrond voor mijn blauwe Noor mal en WEDDING letters in licht paars,dat houd je kaart rustig.


Hier zie je een close up van de bloemen van Sheena Douglass, gestempeld met versamark op wit papier, bewerkt met panpastel ik heb lichte kleuren gebruikt, bloemen met violet tint nr 4708 en phethalo blue tint 5608. 

6410/0075 Silhouettes Swirls 2

Voor het blad chrome oxide green tint 6608 en brihgt yellow green 6805. Daarna perfect pearls mist erover gespoten dit geeft een ietwat glitterend effect. 


Deze tekst is in dit geval erg toepasselijk en komt van het leuke stempel set Sending Love.

6410/0040 Sending Love Stempelset Engels
 
 Ik hoop dat jullie weer wat inspiratie hebben om je panpastel weer eens uit de kast te halen en wens jullie ook deze week weer veel freubelplezier.




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten