Pagina's

woensdag 4 mei 2016

Pluk de Dag


Hallo allemaal

deze keer voor jullie een kaartje met de mooie Roll Up roosjes.


De basis heb ik gemaakt met paars en wit cardstock, het designpapier heb ik met distress inkt vintage photo be-inkt langs de randjes. Langs de randen zit de mooie randstans.


Het afdrukje heb ik ingekleurd met Winsor en Newton markers. Gezicht :  O928-729-819-518-R519 haren: O324-427-837  shirt en schoenen: CG1 -2 -3 broek: B736-318 bloemen: V546-626-718 blaadjes: G356 -blender. 

BC102 Opbergtas voor 72 stiften

Mijn markers heb ik allemaal mooi in een bijbehorende marker tas opgeborgen, makkelijk, mooi ,opgeruimd en vooral overzichtelijk.


De roosjes heb ik gemaakt met de rol op roosjes van Noor design. Ideaal, zo heb je altijd de juiste kleur roosjes bijpassend op je kaart.


Onderaan heb ik een banner met een Nederlandse tekst geplakt.

6002/0386 Sending Messages Banners (2stuks)         6410/0338 Sending Messages Banner tekst

Dat was het voor vandaag, tot de volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten