Pagina's

vrijdag 20 mei 2016

Pluk de dag!

 Met de leuke nieuwe Card Art mal window van Dutch Doobadoo heb ik bijgaand kaartje gemaakt. Wat een leuke mal is dat zeg. Die ga ik vaker gebruiken. Leuk effect zo met de deurtjes.


De kaart heb ik op kraft uitgetekend en uitgeknipt en daarna bekleed met papier van mijn favoriete papierblok Budding Spring. Lekker voorjaars kaartje zo.

470.713.307 Card Art Window

De klimop stans is van Joycraft en de tulpjes stans van CraftEmotions. Deze heb ik in 2 kleuren uit gestanst en de kopjes uitgeknipt. Erg leuk effect zo op de deurtjes.


Het plaatje is van het leuke girl Paper&Picture blokje van Joycraft. Daaromheen een rand van een mooie blauwe stans van Noor Design. Daar zit een rondje bij waarmee je het plaatje ook op het goede formaat kunt uitstansen.

6002/0322 Blauw Rond met vlinders
De banner is een stans van Joy!craft waar de leuke nieuwe nederlandse tekststempels heel goed oppassen. Pluk de dag! 


De vlinder is uit het papier van Budding Spring 2 geknipt en met de leuke sprietjes van Joycraft lijken het net echte voelsprieten. De vleugels met de clear glitterpen van Spectrum Noir een mooi glitterlaagje gegeven.


In het echt is de kaart nog leuker en mooier. Bedankt voor je aandacht en wens je nog een mooie dag! Ik ga op weg vandaag naar het leuke knutselweekend van Noor&Zo. Zin in!

Groetjes Vera


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten