Pagina's

zondag 15 mei 2016

Wintermail

"Tja" zul je denken, nu al een kerstkaart? Maar ik maak zo nu en dan alvast een kerstkaart zodat ik straks niet ineens met de 'Kerst"stress zit.


Als basis heb ik de want mal van Dutch Doobadoo gebruikt.

470.713.588 Card Art Wanten

Ik heb voor de basis rood cardstock gebruikt, daarop heb ik designpapier gedaan. De randjes heb ik bewerkt met gesso.


Wat zijn de wantjes van Noor! Design toch mooi. Vooral als je ze met inkt bewerkt. Daarna heb ik ze bol gemaakt en vastgemaakt met foamblokjes. Door ze hiermee vast te maken, creƫer je diepte in je kaart


Het plaatje heb ik ingekleurd met de Brushmarkers. In de winkel worden hier regelmatig workshops mee gegeven door Joyce Martens. In juli is er weer eentje en er zijn nog een aantal plekjes vrij! Deze workshop staan de volgende technieken op het programma:

Huid kleuren.
Haren kleuren.
Bloemen kleuren.
Punt op punt techniek.


De workshop word gehouden op vrijdag 15 juli. Er zijn nog plaatjes beschikbaar dus geef je lekker op.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier


Fijne dag! 
Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten