Pagina's

zaterdag 18 juni 2016

Happy Birthday


Hallo lezeressen,

Leuk dat je weer even langskomt op mijn blog. Ik ben weer even aan het spelen geweest met een nieuwe Dutch Doobadoo mal. Het is de Dutch Card Art mal van het boek. Het is wederom een vouwkaart met in het midden de vorm van een opengeslagen boek. Issie niet leuk?


De basis heb ik gesneden uit kraft. Het designpapier komt uit een Noor! Design papierblok. Dit blok heeft mooie bloemen die mooi uitkomen op de hoeken van je kaart.


Zowel links- als rechtsonder een mooie toef gemaakt. We hebben bij Noor voldoende mooie bloemen, takjes en swirls  waar je eindeloos mee kunt spelen.


Bij zo'n verliefd paartje mag natuurlijk ook Cupido niet ontbreken. Dit is een Vintage Flourishes stans uit de Noor! collectie.


Langs de rand heb ik de Noor! Design mal Happy Birthday verwerkt.


Het plaatje in het "boek" komt uit een vel van HobbyVoordelig. Het plaatje is gemat op wit cardstock en hierachter heb ik een stukje ribbelkarton geplakt en de randjes aangezet met gesso. Links heb ik wat verschillende Noor tekst stempels gecombineerd tot deze leuke tekst.




   

Geen opmerkingen:

Een reactie posten