Pagina's

woensdag 20 juli 2016

Grote Dutch Doobadoo Workshopdag

Zaterdag 24 september organiseert Noor & Zo een grote dutch doobadoo workshopdag. Je kunt deelnemen aan 4 verschillende workshops, incl. 2 koffie/thee en broodje voor 19,95. Hoe gaaf is dat!


 Bij Marijke Faasse​ en mij ga je deze leuke lavendel harmonicakaart maken. De basis van de kaart maken we uit craft met behulp van 1 van de nieuwste Dutch Doobadoo mallen.


Ik heb het nieuwe "lavendel "designpapier gebruikt voor de hele kaart, op dit deel van de kaart heb ik een leuke tekst gestempeld van het clear stamp vel "there are no little dreams".


Op dit gedeelte heb ik de mooie bijpassende lavendel stans geplakt. Deze heb ik in groen en paars uitgestanst en van de paarse de steeltjes weg geknipt en op de groene geplakt.

Er zijn nog 3 andere workshops te volgen. Er zijn nog 10 plekjes vrij. Dus wil je deze te gekke dag niet missen? Geef je dan snel op door op onderstaande flyer te klikken!


Wie weet zie ik je dan1


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten