Pagina's

vrijdag 26 augustus 2016

Happy Little Moments

Met de mooie mal uit de Crafty Boutique set van Noor! Design heb ik deze kaart gemaakt. Bij deze set zit ook papier en de bloemenstans rechts onderin de kaart.


 Deze heb ik in 2 kleuren uitgestans en in de mal laten zitten om met inkt te kunnen bewerken.

 
Het papier van Studio Light, Sweet Romance en de super leuke stempelafdruk van Dreamersland Crafts heb ik ingekleurd met brushpennen op waterbasis.

De mooie rozenstrook aan de zijkant van de kaart is een stans van Noor Design en ook deze kun je na het stansen nog embossen en dan bewerken met inkt. 


Met de rand stans aan de zijkanten heb ik de kaart afgewerkt. Achter de stempelafdruk zit nog een randje van de blauwe rechthoek+frame stans van Joycraft.

 6002/0368 Blauw Rozenhoek

Dit is mijn creatie voor deze week! Bedankt voor de aandacht en nog een hele fijne en zonnige dag.

Groetjes 



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten