Pagina's

vrijdag 12 augustus 2016

Het komt wel goed schatje!


De leuke mal van Dutch Doobadoo "Shape Art Fantasy" is de basis voor deze kaart. Aangekleed met papier uit de papierblokken Tough Textures en Fading colours.



De stempelafdruk heb ik ingekleurd met de Clean color brusmarkers.


Met een blauw stansje heb ik de bruine achtergrond uitgestanst en daarna met een mini stencil boomstructuur en distress inkt erop bewerkt.


Het groene rondje is een super leuke stans van Noor!Design. De rand onder het rondje is een blauwe strook mal van Noor! De blaadjes is van een paper art vel van Dutch Doobadoo en de banner een stans van Noor!Design.


De leuke tekst is van mijn veel gebruikte tekstenset Sending messages banner tekst nederlands. Errug leuk die nederlandse teksten!



 Ribbeltjescardstock achter het rondje en daarachter 2 stukjes van een bannerstans. De leuke klimop om de kaart aan te kleden is van Joycraft. Als je hem in de mal nog met distess inkt bewerkt krijg je dit effect.


Dit was mijn kaart weer voor deze week. Hieronder staan de goede links naar de gebruikte materialen.


Verder wens ik je nog een fijne en zonnige dag! Groetjes Vera


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten