Pagina's

dinsdag 23 augustus 2016

With Love

Soms krijg je ontzettend veel inspiratie van je net gekochte spullen. Ik had ook spullen gekocht en bij thuiskomst meteen begonnen met dit prachtige winterse kaartje als resultaat.


De vorm van de kaart komt van een mal die in de Crafty Boutique zit. Wat een ontzettend leuk pakket is dit. Er zit papier in, een limited edition stansmal (alleen te krijgen in dit pakket) en een limited edition overtrek mal. Binnenkort komt er weer een nieuwe uit, dit is een winterversie zoals je hieronder ziet. 

9100/0301 Crafty Boutique secret garden           9100/0302 Crafty Boutique Winter Wishes

De bloemen die je hieronder ziet, komen uit deze set. Ik heb hem een paar keer uitgedraaid en wat lagen op elkaar gedaan zodat je dus wat diepte creëert. 



Het mooie papier waar ik in het begin van deze blog over begon is van Pion Design!. Met deze prachtige zachte tinten is een mooie vintage/ winterse kaart niet moeilijk!

Pion Design Snowfall - Greetings from the North Pole - 6x6

Het is een prachtige lijn. Als je op de foto hierboven drukt kun je ze allemaal bewonderen.



Voor de witte gedeeltes en uitgestanste ijskristallen en ijspegelrand, heb ik wit papier met een parelmoer laag gebruikt. Dit papier geeft de kaart net wat extra's. Hieronder zie je een foto van het papier.

CP-SNOWG-A4 Parelmoer papier Pearl A4  wit

Zoals je ziet, heb ik een hele rand pareltjes om het plaatje heen. Deze heb ik gemaakt met een parelpen van Dutch Doobadoo. Je kunt zelf de grootte van je parel bepalen, door de hoeveel heid die je eruit laat komen.



Dit is de zijkant van de kaart. De onderkant is dubbelgevouwen. Het plaatje heb ik aan de bovenkant vastgezet met lijn. De onderkant niet. Deze laat ik over de gevouwen onderkant vallen en blijft daardoor staan.


Hieronder zie je de kaart uit elkaar gevouwen liggen. Je kunt hier goed zien dat het plaatje alleen met de bovenkant vast zit.



Voor de vintage look heb ik de randjes allemaal bruin gemaakt met Distress inkt kleur Vintage Photo.

6002/2019 Winter Wishes IJskristal 2   6002/2036 Winter Wishes Icecles   6002/2053 Noor! Design Ice Crystals

Hopelijk heb ik jullie wat inspiratie gegeven of nieuwe ideeën. 
Fijne dag!
Liefs,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).


1 opmerking: