Pagina's

woensdag 14 september 2016

Apple Pie


Hallo allemaal,

appeltaart, wie vind dat nou niet lekker? Ik heb hem in 3D op een kaart verwerkt met een appeltaart recept in de kaart verwerkt. Zaterdag kom ik deze kaart als workshop geven bij Noor & Zo in Waspik.


De basis heb ik gemaakt van bruin cardstock, daarop heb ik het papier van het blok botanical geplakt.


Hier zie je de kaart helemaal open geschoven met het recept eruit.


 Aan de bovenkant van de kaart heb ik deze randmal gebruikt, deze vond ik wel passend bij de appeltaart. De roosjes zijn gemaakt met de rol-op roosjes, daarachter heb ik een beetje cysal geplakt en een groen takje.


Langs de zijkanten heb ik dat mooie fijne randje geplakt. Dat blijft 1 van m'n favoriete randstansjes.


Het plaatje komt uit een paper en pictures boekje, deze heb ik in 1 van de nieuwe blauwe mallen van Noor design geplakt.


Op de voorkant van de label heb ik de letterstans gebruikt om het woord "appeltaart" te maken.


Aan de achterkant van het label heb ik het recept geplakt. Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren.

6002/0579 Fantasy rechthoek + 2 frames

 de workshop voor aankomende zaterdag is volgeboekt, maar 18 november kom ik weer een nieuwe kaartendag workshop geven bij Noor en Zo, met 2 nieuwe kaarten, dit keer met het mooie pion papier, opgeven doe je hier

Groetjes


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


2 opmerkingen:

  1. Er gaat ook gewoon niets boven een lekker groot stuk oer Hollandse appeltaart (met een flinke toef slagroom uiteraard).
    Wat heb je dit waanzinnig leuk gemaakt zeg.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen