Pagina's

woensdag 21 september 2016

Fold with Me


Hallo allemaal,

afgelopen zaterdag was het weer gezellig tijdens de workshop die ik mocht geven bij Noor & Zo, naast de appeltaartkaart hebben we ook de origamikaart gemaakt.

 De basis heb ik gemaakt van craft en het mooie lavendel papier.


 Op de voorkant de mooie  vierkante mal met swirls,welke ik heb ingekleurd met distress inkt vintage photo, daarop de bloemen en een takje klim-op.


 Als je de kaart opent zie je een mooie origami in combinatie met het mooie lavendel papier.



Op de hoeken heb ik de mooie hoekmal gebruikt, passend bij het vierkant op de voorkant.


Als je de  kaart verder opent, komt de tekst te voorschijn, welke ik op de mooie vierkanten swirl heb geplakt. Daarbij heb ik de passende lavendel stans geplakt.

6002/0540 Blauw mal Vierkant    6002/0552 Blauw Hoekje

Deze heb ik in het groen heb uitgestanst voor de basis en in het paars, welke ik op de groene basis heb geplakt, nadat ik de steeltjes eraf had geknipt.


Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren, wil je ook eens mee doen met een kaarten workshop a la Miranda, 18 november kom ik weer een workshop dag geven, dit keer in combinatie met het mooie pion papier, opgeven kan via deze link

Groetjes

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten