Pagina's

dinsdag 6 september 2016

Mixed Media

Soms vind ik het leuk om heel wat anders te maken dan kaarten, zoals deze lay-out.


De grote van deze lay-out is 30x30cm. Voor de onderste laag heb ik een vel design papier gebruikt, die nog over was gebeleven. Er bovenop heb ik een weer een design papier (met lichte kleuren) gedaan maar dan 28x28cm. De randen heb ik met een Distresser bewerkt, je maakt je randen dan ruw.

309478 Tim Holtz Paper Distresser
De randen heb ik met inkt bewerkt.



Daarna heb ik met structuurpasta en een mask van Dutch Doobadoo op verschillende plaatsen op de lay-out kleine stukjes gedaan. 

870.000.000 Dutch Doobadoo Structuurpasta 250 ml

Daarna heb ik over het geheel diverse stempels gezet met zwarte inkt.



In het midden heb ik een uitsnede gemaakt met een shape art mal van Dutch Doobadoo, daarachter heb ik de foto geplakt. Toen heb ik met dezelfde shape art mal een "lijst"gemaakt.

470.713.122 Shape Art Frames ornament

Daarna heb ik allemaal embellishments opgeplakt, ook het vlindertje van Noor! Design. Dan alles ingesmeerd met transparante Gesso en vervolgens heb ik de foto beschermd met een ander papiertje en ben ik gaan sprayen met diverse sprays. 

470.715.032 Dutch Doobadoo Mask Art Grunge

Wat glittertjes om accenten aan te brengen voor een mooi effect.

Fijne dag! 
Liefs, 


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).


Geen opmerkingen:

Een reactie posten