Pagina's

zondag 25 september 2016

PanPastel workshop - Deel 3

Vandaag een spannende dag voor mij en degene die met mij elke week bootcampen. We gaan vandaag namelijk mee doen met een Obstacle Run in Roermond. Het is voor mijn de eerste keer, dus wel spannend. Ik laat het maar op me af komen en laat jullie volgende week weten hoe het gegaan is...

En dan nu mijn blogpost voor vandaag. Dat is een Shape Art kaart geworden bewerkt met stansen, layered stempels en PanPastel.


De basis heb ik uit cardstock getekend net als de 2 volgende lagen.De bovenste laag bewerkt met goosebumps. Een spray die er erg leuk effect geeft in combinatie met PanPastel.  PanPastel hecht namelijk niet op de goosebumps.

128047 Goosebumps Texture Spray Matte

Het mask wat ik gebruikt heb is van Dutch Doobadoo.


Ook het lint, label en tags heb ik bewerkt met PanPastel en stempels. De labels heb ik ook nog even ge-embost met de ATC stencils van Noor!

Afbeeldingsresultaat voor atc stencils noor

Dat gaat ideaal met deze kleine stencils. Ik ben er helemaal weg van!


De bloemen zijn gemaakt met layered stempels van Hero Art. Met verschillende kleuren inkt geven zo'n gaaf resultaat.

458947 Hero Arts Color Layering Hibiscus

Met de opbol set van Joy!Crafts en het speciale matje geef je de bloemen toch wat meer uitstraling. 


Dit is 3e kaart voor de PanPastel workshop die ik op zaterdag 1 oktober geef in de winkel. Er zijn nog 2 plekjes vrij mocht je het leuk vinden om ook deze kaart te maken.

Afbeeldingsresultaat voor reserveer hier noor zo

Bedankt voor het lags komen op ons blog en tot de volgende keer!



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten