Pagina's

zondag 18 september 2016

PanPastel Workshop

Ik ben weer eens lekker aan de slag gegaan met mijn pannetjes. Wat is het toch een leuk medium om mee te werken! En je hoeft niet eens zoveel kleuren te hebben om een mooi resultaat te krijgen.


Ik heb als basis een Shape Art mal gebruikt en deze getekend en uitgeknipt van zwart cardstock.


Daarna lekker met de pannetjes aan de slag gegaan. Ik heb een groen / bruin variant gemaakt.


En ook een blauw / bruin variant. Echt kleuren die erg goed bij elkaar passen.


Ook stansen kun je mooi met PanPastel bewerken zoals de bloem uit de One of a Kind set van Noor!

6002/0584 One of a Kind Kerstset

Bovenaan heb ik een tag gebruikt uit de Happy Holidays serie van Noor!


Deze kaarten heb ik gemaakt voor een PanPastel workshop dag bij Noor & Zo. Hier geef ik regelmatig dag workshops.  


Een workshopdag is geheel verzorgd met koffie/thee met wat lekkers en een lekkere lunch bij "Ons Moeder" in Het Binnenhof waar de winkel ook te vinden is. We gaan deze dag 3 projecten maken. En dit is er ÊÊn van.

Afbeeldingsresultaat voor reserveer hier noor zo

Misschien zie ik je dan. Ik wens jullie allemaal een super leuk dag en tot de volgende keer!


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten