Pagina's

woensdag 7 september 2016

Secret Garden


Hallo allemaal,

voor de meesten van ons zit de vakantie er alweer op, de kinderen zijn weer naar school en het nieuwe hobby seizoen is geopend.


Vandaag laat ik jullie een kaart zien die ik heb gemaakt met de crafty boutique  secret garden set 6410/0430.

9100/0301 Crafty Boutique secret garden

Het is een super leuk pakket met een mooie kaartmal, romantisch designpapier en een mooie bloemenstans.


Je begint met de mal die je om tekent op karton en daarna op designpapier. Dit knip je uit en plak je op elkaar, zo ontstaat er al een mooie basis. ik heb er een vintage plaatje opgeplakt en hem versierd met wat kant.


De mooie bloemenstans die ook in het pakket zit past prima bij het geheel. Ik heb hem uitgestanst in het groen en roze. Bij het roze heb ik de steeltjes weg geknipt en de bloemen op de groene basis geplakt. 

Mini Distress Ink Pad  Vintage Photo

Ik heb hem ingekleurd met distress inkt in de kleur vintage photo. Hopelijk heb ik jullie weer kunnen inspireren, groetjes



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten