Pagina's

dinsdag 15 november 2016

Africa

Soms zie je een stempel en dan weet je meteen wat je ermee wilt doen. Ik had dat met de stempel van de giraffe. En als het kleuren van de giraffe ook nog eens mooi uitpakt, dan ben ik echt blij!


De Giraffe komt van de stempel uit de serie 'Out of Africa' van Noor! Design en heb ik ingekleurd met de Brushmarkers. Ik heb de volgende kleuren gebruikt: O324, O345, O427, O535, O928, Y217 en Y129. 

6410/0425 Clear stempel Giraffe

Ik heb de giraffe op gevoel ingekleurd, waar ik dus altijd wel van te voren bedenk waar de zon staat en waar dus de schaduw valt. In dit geval komt de zon recht van boven, dit omdat Afrika vlak bij de evenaar is en de zon recht boven je kan staan.

De giraffe heb ik uitgeknipt om hem zo op de kaart te verwerken.

6002/0597 Mery's bloemen hart

De bloemen heb ik gemaakt met deze geweldige stans van Joy!Crafts, Mery's bloemen (6002/0597). Dit is onder andere een manier om de bloem te maken. Je draait hetzelfde formaat 2 keer uit. Ik heb ze even 2 tinten blauw gegeven zodat je het goed kan zien.


Daarna leg je de twee uitgedraaide bloemen op elkaar.


Je kunt nu de hartjes van de onderste bloem, naar boven halen. Nu zitten ze eigenlijk aan elkaar vast.


Dit doe je met verschillende formaten en dan leg je ze op elkaar. Voor het hart van de bloem, zit ook een stansje erbij met verschillende maten. hier heb ik de kleinste erop gedaan. Ook heb ik ze opgebold op de Flower shaping mat en de bolpennen.

6100/0490  Shaping Tools set 4 pieces     6100/0491 Flower Shaping Tools Mat

Als ze mooi bol zijn, beïnkt je de randen nog even en dan plak je ze met hele dunne foamblokjes op elkaar.


Zo heb ik dus drie bloemen gemaakt en op de kaart verwerkt.

8011/0430 Glaze cardstock Animal Design

Hele fijne dag!
Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten