Pagina's

dinsdag 22 november 2016

Wild & Dangerous

Wat is de Afrika lijn toch leuk om een Pocket Letter mee te maken. 
Een Pocket Letter is een hoes met 9 vakjes waar kaartjes in kunnen van 64 x 89 mm in kunnen. Deze kaartjes versier je in een bepaald thema, het mag ook op de hoes. Aan de achterkant doe je kleine cadeautjes, zoals kleine embellishements (versieringen) stukjes lint of een thee zakje


Als basis heb ik 9 kraftpapier kaartjes van Dutch Doobadoo gebruikt en daarop heb ik de verschillende papiertjes uit het gave blok, Wild African (6011/0081).

6002/0503 One of a Kind Tuinset

In het midden heb ik met embossingpoeder de tekst gestempeld. De stempelset Africa (6410/0369). Door verschillende stansjes te gebruiken, in de vakjes en op de hoes, krijg je een speels geheel.


De Giraffe heb ik 2 keer uitgestanst. 1x in kraft en 1x in grijs, daarna heb ik alle vlekjes uit geknipt. Een werkje maar het resultaat is dan wel mooi! De tak waar de giraffe uit gaat eten komt uit de one of a kind set "Spring".

     6002/0530 Cutting, embossing & debossing Giraffe

Deze tak heb ik ook op de hoes geplakt, zodat hij over de vakjes loopt.


De olifant heb ik 2x in grijs cardstock uitgestanst en 1x in wit. Door het hoofd uit te knippen en met foamblokjes op te plakken krijg je een beetje diepte.

6002/0477 Cutting, embossing & debossing Olifant6002/0531 Cutting, embossing & debossing Olifant klein


Het wit heb ik voor de slagtanden gebruikt.


Bovenin heb ik nog een mooie rand gestempeld met Versamark en vervolgens met embossingpoeder bestrooid en verhit. Deze stempel komt uit  dezelfde set als de tekst en de savannebomen, die achter de olifanten staan.

6410/0637 Snij-embosstencil Jeep & camera

Fijne dag!
Liefs,


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop).



Geen opmerkingen:

Een reactie posten