Pagina's

maandag 23 januari 2017

Baby Girl

Hallo Lezers,

Vandaag een babykaartje met een romantische mal van Noor! Design.


De basis is de ovale shape art van Dutch Doobadoo. 

470.713.120 Dutch Doobadoo Shape Art Ovaal

De buitenste ovaal is wit dan rose en zwart.   

De  mooie romantische blauwe mal heb ik in het zwart gestanst en op rose cart stock geplakt waarna ik de hartjes met een Dutch Doobadoo parelpen heb gemaakt.

6002/0632 Blauw Ovaal met bloemen  

Deze romantische mal bestaat uit maar liefst 4 losse onderdelen mooi in elkaar passend.


De losse bloemen van de mal heb ik in rose gestanst en op de zwarte ovaal geplakt, precies in negatief. Geeft een leuk effect toch?


De bloementoef is zelfgemaakt. 

6003/0046 Vintage Flourishes Blad 1    6003/0037 Vintage Flourishes Blad

De bloemen van geschept papier en de blaadjes van vintage flourishes malletjes.


Nog een klein labeltje en strikje maken mijn kaartje af. Nog even het kaartje in zijn geheel.


Rest mij nog jullie weer een fijne knutselweek te wensen. 




Graag tot volgende week.



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten