Pagina's

dinsdag 3 januari 2017

Iedereen is Gelijk

Hallo!
Wat leuk dat je langskomt! Vandaag dit kaartje voor een speciaal persoon. 



De basiskaart is 13 x 26 cm, daarop heb ik wit cardstock gemat van 12,5 x 12,5 cm. Dan groen cardstock 12,2 x 12,2 cm. Het witte cardstock waar op gestempeld is, is 11,8 x 11,8 cm.

6002/6104 Snijstencilset Cirkel Basis groot - 10 st.

Ik heb een groot wit stuk papier gepakt en daar heb ik met de basisset cirkels een cirkel uitgehaald, deze heb ik op het kleinste cardstock gelegd. De cirkels heb ik uitgehaald met de basisset cirkels van Joy crafts! In deze set zitten 10 verschillende maten. Wil je weten welke, klik dan op het plaatje! De gelliplate heb ik ingesmeerd met Memento inkt en uitgerold en boven op het papier met de cirkel gelegd. Dit is de cirkel geworden. De kleuren krijg ik niet goed op de foto, maar is iets groener met een gouden gloed.

Gelli Arts Printing Plate Vierkant 6"x6"             340801/0100 Gelliplate Roller

Allebei de stempels heb ik met transparante inkt gezet en bewerkt met embossingpoeder. De rozen heb ik nog wat ingekleurd met Memento inkt. De Inkt heb ik op een clearblok gedaan en vervolgens met de waterbrush opgenomen en de rozen ingekleurd.

6200/0056 Joy!Crafts Waterpenseel                  6410/0436 Joy!Crafts Stempel Rozen

 Een glitter laagje met de sparkling stift van Spectrum Noir maakt het geheel af.



    Fijn dag!
Liefs,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten