Pagina's

vrijdag 27 januari 2017

Leave a Sprarkle

Laat een sprankeling achter waar je ook gaat! Dat is mijn motto. Dit keer eens een hele andere kaart van mij.


De mooie stempels vintage flourish van Indigo Blu heb ik gebruikt om zelf de achtergrond te maken met 2 kleuren memento inkt Pistachio en Desert Sand.

Dit heb ik gestempeld op het Schut papierblok met glad papier en ideaal om te stempelen. Deze vervolgens gemat op zwart cardstock en daarna de achtergrond ook met Schut en verder op gestempeld zodat het lijkt alsof het doorloopt.


De leuke tekststempels komen van de nieuwe stempelssets van Marianne Design. Ontworpen door Karin Joan met handlettering. 
 

Echt hele leuke en verschillende teksten en sets zijn er.


Het is er leuk om je achtgrond zo zelf te maken en het zwart steekt mooi af!

Dit is mijn creatie en bedankt voor je aandacht en eventuele reactie. Altijd leuk! 

870.001.000 Dutch Hobby Glue

Nog een hele fijne dag!
Groetjes



De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten