Pagina's

maandag 30 januari 2017

Smile

Hallo Lezers,

Omdat ik het plaatje zo leuk vind heb ik deze kaart wat eenvoudig gehouden.


Het plaatje is van Mo Manning ingekleurd met de Spectrum Noir Aquablend potloden. Ik heb mijn favoriete blauwe mal eronderuit laten steken.

  6002/0360 Blauw Vierkant + kroonluchter

De kleurtjes zijn afgestemd op het papier en het jute geeft het een beetje een stoere look. 


De rammelaar uit het One of a kind set Baby past er leuk bij. 


In deze set zitten heel veel leuke malletjes.  

6002/0638 One of a Kind Baby

Onderaan de post kun je zien wat ik nog meer gebruikt heb en als je erop klikt kom je meteen in de webshop, hoe handig is dat.


Nog even het hele kaartje, bedankt voor het bezoeken van deze blogpost en heel graag tot volgende week.

6002/0324 Sending Messages Postage stamps

Knutselgroet




De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten