Pagina's

dinsdag 10 januari 2017

Winter Wonderland

Hallo Allemaal,

De winter heeft nog niet veel van zichzelf laten zien, maar afgelopen zaterdag lag er dan eindelijk toch een klein laagje sneeuw, dat was meteen weer de inspiratie voor deze sneeuwbal.


Binnenin de bal zit een cirkel, deze cirkel beplak je aan twee kanten. Ik laat jullie 1 kant zien, want ik heb beide kanten hetzelfde gemaakt. De hertjes heb ik geplaatst op een sneeuwrand. Deze rand het ik gemaakt met Liquid Applique Marker.

322S Liquid Applique Marker        HIT27089 Ranger Heat Tool

 Met deze marker trek je een lijntje, daarna ga je er met de heattool op en dan poft het helemaal omhoog net als purschuim. Super leuk sneeuweffect krijg je hierdoor


De hertjes heb ik uit zwart cardstock gestanst en geëmbost. De geëmboste gedeeltes heb ik  opgeschuurd met een schuurblok.

6002/2053 Noor! Design Ice Crystals     6002/2036 Winter Wishes Icecles

Liefs,

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten