Pagina's

zondag 8 januari 2017

Workshop ATC opberg doosje

Ik ben erg weg van doosjes en leuke opberg mogelijkheden die je zelf kunt pimpen. Toen ik dit ATC doosje zag was ik dan ook meteen verkocht! Nu hadden we een workshop ATC / Pocket Letter gepland en daar past het doosje ook bij.


Het gebruikte designpapier is van Noor! Design en heet "Dirty Pastels". Het past zo erg mooi bij elkaar en heeft prachtige designs.

6011/0504 Paper bloc Dirty Pastels

Natuurlijk heb ik ook verschillende stansen van Noor! Design gebruikt. Deze keer mijn favoriet, de blauwe mallen serie.


Op de voorkant een ovale mal met bijpassende vlinder. De vlinder heb ik 2 keer gestanst en dan op elkaar geplakt voor een beetje 3d effect.

6002/0149 Blauw  Rand  6002/0381 Blauwe mal Open hart + vlinder  6002/0459 Noor! Design Cutting & Embossing stans Bloem

Aan de zijkant een eerdere bauwe mal en daar een kleine franse lelie ogeplakt.


Aan de binnenkant heb ik een paar labeltjes gedaan en leuke hoekjes gestanst.

6002/0539 Blauw Tag      6002/0133 Blauw Border Franse lelie

In het bakje kun je verschillende ATC's kwijt. Zo berg je ze mooi op en staat ontzettend leuk als decoratie.


Bij de blauwe frames zitten vaak hoekjes. Deze zijn erg leuk bij dit soort projecten te gebruiken.

6002/0356 Blauw Frame + 3 hoekjes       6002/0390 Blauw 2 vlinders

De vlinders komen van een set van 2 in de verpakking. Ik heb voor de grootste gekozen op de ATC kaartjes.

Ik heb bij de ATC kaartjes een bijpassende stempel set van Noor! design gebruikt.

6410/0396 Stempelset ATC

Deze heb ik op het designpapier gestempeld en uitgeknipt. Zo heeft je kaartje niet meer veel nodig met deze grunge uitstraling.


Naast stansen ook nog een paar roosjes er bij. Dat staat altijd gezellig.


Kijk eens handig de ATC kaartjes er in passen. Leuk zo met hetzelfde designpapier.


Hier nog een foto van de voorkant. Dan hebben jullie alle zijden kunnen zien.


Bij de workshop die ik vrijdag 9 februari geef maken we dit ATC doosje met ATC kaartjes en een Pocket Letter. De Pocket Letter kun je bewonderen in de webshop en deze komt later natuurlijk ook nog even op het blog. Heb je zin om ook te komen? Geef je dan op via onderstaande link.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Ik wens jullie allemaal een hele fijne dag en tot volgende week. En misschien tot ziens bij de workshop.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)



1 opmerking:

  1. Ik kan het ATC doosje niet in de webshop vinden, kan je mij de link sturen?
    Bedankt

    BeantwoordenVerwijderen