Pagina's

zondag 22 januari 2017

Workshop Stempelen deel 7

Hallo allemaal,

Wat is het toch leuk om de Aquatints inkt te gebruiken bij het stempelen. Je hebt verschillende sets van 6 potjes die je allemaal erg leuk samen kunt combineren. Ik heb deze keer voor de kleuren oranje / geel & paars / roze gekozen. 


Ik heb de AquaTint inkt gecombineerd met Masks van Dutch Doobadoo en Memento inkt.

470.715.007 Mask Art A5 Fabric    470.715.005 Mask Art A5 Flower

Daarna heb ik nog wat leuke stempels van Deep Red gebruikt en deze her en der gestempeld met verschillende kleuren inkt.


Ik heb voor de bloemen de grote bloem van de Noor! design Crafty Cocktail set gebruikt. Deze heb ik wat vaker gestanst.

6004/0005 Crafty Cocktail bloemen

De bloemen heb ik kleur gegeven met de AqauTint inkt en er Glimmer Mist over gespoten.


Zoals je ziet heb ik verschillende kleuren AquaTint ink op de bloemen gebruikt. Ook het blad ermee bewerkt en er nog wat op gestempeld.



De stempels zijn van Darkroom Door. Ze hebben een leuke lijn met prachtige stempels.

370464 Darkroom Door Stempel French Script  DDTS007 Darkroom Door Stempel Flourish

Ik gebruik ze graag bij al mijn stempel kaarten met verschillende kleuren inkt.


De workshop Stempelen deel 7 staat gepland op vrijdag 12 mei. Mocht je het leuk vind om deel te nemen kun je jezelf via de onderstaande link opgeven.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Wie weet tot dan! Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten