Pagina's

zondag 5 februari 2017

Workshop Stempelen deel 7

Hallo allemaal,

Vandaag een stempel kaart gemaakt met de bleek techniek. Deze techniek komt bij de workshop Stempelen deel 7 aan bod.


De vorm is gemaakt met een Dutch Doobadoo Shape Art mal 470.713.122. Dit is één van mijn favoriete modellen.

470.713.122 Shape Art Frames ornament

Voor de achtergrond heb ik Distress inkt vintage photo en walnutt stain gebruik.


Ik heb een gave bloemen stempel Lenonie Pujol gebruikt. Deze ook in gekleurd met distress inkt en de bleek techniek toegepast.

Afbeeldingsresultaat voor LP-ST-EVER

Her en der heb ik achtergrond stempels geplaatst met witte embossingpoeder en zwarte stempel inkt.


De tekst stempel van Noor! Design 6410/0041 heb ik ook met witte embossingpoeder aangebracht.

6410/0041 Stempelset Friendship

Met de zwarte Sharpie pen rondom de letters wat accenten aangebracht.


Je krijgt zo'n een vintage look kaart. Ik vind het wel een erg leuke techniek!


De workshop Stempelen deel 7 staat gepland op vrijdag 12 mei. Mocht je het leuk vind om deel te nemen kun je jezelf via de onderstaande link opgeven.

Afbeeldingsresultaat voor noor zo reserveer hier

Wie weet tot dan! Ik wens jullie allemaal nog een hele fijne dag.


De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten