Pagina's

zaterdag 25 maart 2017

baby

Hallo Lezers,

Vandaag laat ik jullie de nieuwe mal van Dutch Doobadoo zien die ik op 2 verschillende manieren heb gebruikt.

De eerste manier die je hierboven ziet heb ik gevouwen en met een label verwerkt en aan de zijkant dichtgeplakt.


Het papier dat ik gebruikt heb is het "Baby Paper Block". 


De bloemetjes heb ik gemaakt met de mal Crafty Cocktail flowers.

6002/0638 One of a Kind Baby

Deze wordt samen met een clear stempel gebruikt die ook bij de snijmal in de verpakking zit.


Samen met de leuke mal van lieveheersbeestjes en de mal "One of a kind Baby". Weer een leuk eindresultaat.


Deze kaart is met dezelfde mal gemaakt maar dan 2 keer de basis en in het midden over elkaar geplakt Dan krijg je weer een heel andere kaart.


Hier ook weer van hetzelfde blok het achtergrond papier gebruikt, en heel leuk weer met die schattige lieveheersbeestjes die ook in de randmal terugkomen.

6011/0391 Paper bloc Happy Baby

Aan de binnenkant een swirl en een passende tekst gestempeld. 


De kinderwagen blijft een leuke stans.


Leuke babyboy stempel.


Het geheel is weer een must voor het oog. groetjes en weer tot de volgende keer.

6410/0032 Happy Baby Stempelset

Lia Loonen.

De gebruikte materialen zijn direct te bestellen in de Noor! & Zo webshop: (Door op onderstaande productfoto's te klikken word je direct door gelinkt naar het desbetreffende product in de webshop)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten